0

کترینہ جیسی نظر آنے کا بہت بھاری خمیازہ بھگتنا پڑا:زریں خان

کترینہ جیسی نظر آنے کا بہت بھاری خمیازہ بھگتنا پڑا:زریں خان
ممبئی بالی وڈ اداکارہزرين خان کا کہنا ہے کہ آغاز میں ان قطرینہ کیف جیسی اداکارہ نظر کا خمیازہ بھگتنا پڑا تھا. زرين نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کا آغاز سلمان خان کے فلم ویر سے کی تھی. بہادر کے پروموشن کے دورانزرين خان کو قطرینہ کیف جیسی کہا جاتا تھا.
زرين نے کہا کہ وہ وقت عجیب تھا مجھے لوگ قطرینہ جیسا کہتے تھے جس کا خمیازہ بھگتنا پڑتا تھا کیونکہ انڈسٹری میں ایک جیسے نظر آنے والے دو لوگوں کو چانس نہیں ملتا ہے. یہاں سب اپنی شناخت بنانے آئے ہیں. میں نے بھی اپنی شناخت بنانا چاہتی ہوں، کسی کے سائے میں نہیں رہنا چاہتا. اچھا لگتا ہے کہ لوگ اب مجھے میرے نام سے جانتے ہیں.
انہوں نے کہا کہ بہادر کے بعد میرے پاس کئی فلموں کی پیشکش آئے لیکن میں نے نہیں کئے. اس وقت یہ بھی لگتا تھا کہ کر لینا چاہئے، لیکن ان فلموں کا حشر دیکھ کر لگا کہ اچھا ہوا میں نے وہ فلمیں نہیں کی.
زرين نے مزید کہا کہ میں سیف علی خان کی فلموں عادی ہوں، اور ان کے ساتھ محبت کی کہانی کرنا چاہوں گی. اس کے علاوہ وہ رنویر سنگھ کے ساتھ بھی فلمیں کرنا چاہتی ہیں.

Post a Comment

 
Top