0

میں اور سلمان خان ابھی اکٹھے کام نہیں کر سکتے ہیں

shahrukh-ruled-out-the-possibility-of-doing-films-with-salman-khan




سپر اسٹار شاہ رخ خان نے سلمان خان کے ساتھ ایک بار پھر سینما پر ساتھ نظر کے امکان سے انکار کیا ہے کیونکہ ان کا خیال ہے کہ دونوں اداکار بہت مصروف ہیں. انہوں نے کہا کہ مستقبل قریب میں دونوں کی ساتھ کام کرنے کی کوئی منصوبہ نہیں ہے
. شاہ رخ نے بتایا کہ ساتھ فلم کرنے کو لے کر ایسی کوئی منصوبہ نہیں ہے. اگر آپ ہمارے کام کی مصروفیات کو دیکھیں تو ہمارے پاس بالکل وقت نہیں ہے. ذاتی طور پر میرے پاس بہت مصروف ہیں اور مجھے امید ہے کہ سلمان بھی مصروف ہوں گے. وہ ابھی 'سلطان' کی شوٹنگ کر رہے ہیں اور انہوں نے مجھے اپنی دیگر فلم کے بارے میں بھی بتایا. دشمنی کے طویل دور کے بعد دونوں اداکار دوست بن گئے ہیں. پہلی بار دونوں راکیش روشن ہدایت 'کرن ارجن' میں ساتھ نظر آئے
، اس کے بعد دونوں نے 'ہم تمہارے ہیں صنم' میں ساتھ کام کیا، جبکہ 'کچھ کچھ ہوتا ہے' میں سلمان نے مہمان کردار ادا کیا تھا. جب ان سے پوچھا گیا کہ آپ دونوں بالی وڈ کے سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے اداکار ہیں اس وجہ سے تو کہیں آپ دونوں اکٹھے کام نہیں کر رہے ہیں۔، اس پر شاہ رخ نے کہا کہ میں تو بہت سستا اور اچھا ہوں.  سلمان کے معاوضہ بارے میں نہیں جانتے. طویل  عرصےبعد اپنی دوست کاجول کے ساتھ 'دل والے' کر رہے 50 سالہ اداکار فلم کو لے کر بہت پرامید ہیں

Post a Comment

 
Top