0
عام طور پر ستاروں کو برا لگتا ہے جب میڈیا ان کا پیچھا کرتا ہے، مگر & Aaliyah کو برا نہیں لگتا. وہ کہتی ہیں کہ اگر میڈیا ان تصویر نہیں كھيچےگي تو وہ انڈسڑی میں ان کیسے رہیےگی. کئی بار جب وہ ا پنے کے دوست سدھارتھ کے گھر کے ارد گرد نظر آتی ہیں تو اکثر فوٹوگرافروں ان کے پیچھے ہیں اور تصویر کھینچتے ہیں، مگر انہیں اس بات کا برا نہیں لگتا، کیونکہ کئی بار وہ کہہ چکی ہیں کہ میڈیا کی بھیڑ، مسحور کن،ہے، یہ سب انہیں بہت پسند ہے اور اسی کے درمیان وہ زندہ رہنا چاہتی ہیں
یہی وجہ ہے کہ عالیہ نے میڈیا کو بتایا کہ مجھے میڈیا سے برا نہیں لگتا. عالیہ کو کوئی اعتراض نہیں اگر میڈیا ان کے پیچھے پیچھے گھومے اور ان تصویر کھینچے. بس میڈیا کو یہ خیال رکھنا ہے کہ ان کے گھر کی دیوار کے باہر تک رہنا ہے.

عالیہ یہ بھی کہتی ہیں کہ "اصل میں مجھے اچھا لگتا ہے جب میڈیا میرا پیچھا کرتی ہے. اگرمیڈیا میری تصاویرنہ کھنچے تو میں ان سے خود کہوں گی میری تصاویرکھنچو۔alia-bhatt-on-media

Post a Comment

 
Top