0
مارچ کو 50 کی عمر کے اداکار  عامر خان فی الحال نتیش تیواری کی طرف سے ہدایت فلم کے لئے تیاری کر رہے ہیں، جس آنے والے مہینوں میں شوٹنگ شروع ہو جائے گی. 22 کلو گرام وزن بڑھنے کے علاوہ عامر موٹے بن گئے ہیں اور فلم کے لئے هرياوي بھی سیکھ رہے ہیں
 عامر نے شام یہاں اپنی پچھلی فلم پی کے ڈی وی ڈی لانچ کے دوران کہا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ، دنگل اور کے لئے تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں. فلم کی شوٹنگ اگلے چند ماہ میں شروع ہونے والی ہے، لیکن ہم نے اب تک کوئی تاریخ مقرر نہیں کی ہے. فنکاروں منتخب ابھی چل رہا ہے. میں کشتی اور هرياوي سیکھ رہا ہوں.

انہوں نے کہا کہ میں اب سبزی خور ہوں. یہاں تک کہ میں انڈے بھی نہیں کھا سکتا ہوں. میں اب 90 کلو گرام کا ہوں.پی کی شوٹنگ کے وقت میرا وزن 68 کلو گرام تھا. دنگل مبینہ طور پر پہلوان مہاویر پھوگٹ اور ان بیٹیوں گیتا، ببیتا اور سنگیتا کی زندگی پر مبنی ہے. مہاویر، گیتا اور ببیتا کے ساتھ عامر کے ٹی وی شو  'ستیہ مے جیتے' اور  ایک قسط میں بھی آئے تھے.

Post a Comment

 
Top