0

لندن: پاپ سنگر لیڈی گاگا نے انکشاف کیا ہے کہ وہ 19 سال کی عمر میں عصمت دری کا شکار ہوئیں تھی اور انہوں نے کھل کر بتایا کہ کس طرح سے اس خوفناک تجربہ نے ان کی زندگی مکمل طور بدل کر رکھ دی. كنٹےكٹميجك کی خبر کے مطابق، گلوکارہ نے گزشتہ سال ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ وہ نوجوانوں میں عصمت دری کا شکار ہوئی تھیں.
، 'میں نے تقریبا سات سال تک کسی کو کچھ نہیں بتایا. میں نہیں جانتی تھی کہ اس کے بارے میں سوچا کس طرح جائے، اسے قبول کس طرح کیا جائے. میں یہ بھی نہیں جانتی تھی کہ آخر کس طرح میں اس کے لئے خود کو دوش نہ دوں یا یہ نہ سوچوں کہ اس میں غلطی میری ہی تھی. 'انہوں نے کہا،' اس نے میری زندگی مکمل طور پر بدل کر رکھ دی. اس نے مجھے پوری طرح سے بدل کر رکھ دیا. اس نے میرے جسم تبدیل کر دیا، میرے خیال بدل دیے. '29 سالہ گاگا نے یہ بھی کہا کہ جو کچھ بھی ہوا، اس میں میری کوئی غلطی نہیں تھی
، 'جس طرح سے میں کپڑے پہنتی ہوں یا ایک انسان کے طور پر جس طرح سے میں اشتعال انگیز ہوں تو مجھے لگتا ہے کہ میں کسی نہ کسی طرح سے یہ بات اپنے آپ میں لے آئی ہوں کہ وہ میری غلطی تھی. '
Show biz news in urdu, hollywood news in urdu, 

Post a Comment

 
Top